星期一, 十二月 01, 2008

❤~我的部落格新样貌~❤

hey~everybody
xiiao ping's blog change template already~
very pretty right??
xD~
hehe~

thx 4 Men Yee
She teach me how 2 change
thank you very muchh!!
thx...xD~

4 给公主的话:

天使作家 说...

你可以教教我么?我也想换呗……TQ

♥XIIAO PING♥ 说...

回复Sakura樱天使:
1.你去www.pyzam.com,点击Layouts,然后选择Blogger Templates
2.然后按你喜欢的背景,它下面有Get the code,你right click,然后选择Copy。
3.接着便到你的博客,选择布局,过后点击修改 Html.
4.选择清除编辑,然后Right Click,选择Paste,过后按保存模板,就大功告成了!

本人书到用时方恨少,懂得的用词不是很多,请Sakura樱天使多多见谅。如果看不懂的话,我用英文写给你好了。

Easy Blogger Template Instructions:
1.Select all the code in the box below and copy it. (right-click and select copy)

2.Login to your Blogger account and go to Manage "Layout" from the Blogger Dashboard

3.Click on the "Edit HTML" tab.

4.Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in. (right-click, paste)

5.Click "Save Template" and you're DONE!
希望以上答复您能满意!thx^^

天使作家 说...

wow!how long is this?!=o=||

hmm 说...

美丽的公主,我找到了,可是不能放进部落格,他一直出现错误错误...你可以再仔细的教吗?谢谢~~^^